Translate

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Μελαγχολία

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα,μελαγχολώ.

Είναι η μέρα που κλείνουν τα σχολεία και
 αποχαιρετώ τους μαθητές μου,τα παιδιά μου.

Μοιραζόμαστε μαζί την καθημερινότητα για εννιά μήνες,
γελάμε,
κλαίμε,
αγωνιζόμαστε να τα καταφέρουμε,
πέφτουμε πολλές φορές,
σπάμε τα μούτρα μας άλλες τόσες,
αλλά ποτέ δεν το βάζουμε κάτω,
κοιτάμε πάντα μπροστά και ονειρευόμαστε!

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα ,
με κυριεύουν άπειρα  αντιφατικά συναισθήματα.

Νιώθω γεμάτη από αγάπη,
αλλά ταυτόχρονα και άδεια,
σχεδόν στραγγισμένη,
σαν να έχω δώσει όλο μου το είναι,
σαν να έχω μοιράσει σε κομμάτια την ψυχή μου .

Κι από την άλλη χρυσαφένια ψήγματα από είκοσι άλλες ψυχούλες
  μ' αγκαλιάζουν και μου χαμογελούν.
Δίνω και παίρνω όλη τη χρονιά.

Κι έπειτα βασανίζομαι,
 έδωσα όσα έπρεπε ή μόνο πήρα;

Κι η τελευταία μέρα,
είναι η μέρα της κρίσεως .

Τώρα στα βλέμματα βλέπεις ,
αν αυτό που έδωσες ήταν αρκετό!

Κι έπειτα έρχονται τα χαμόγελα ,
οι αγκαλίτσες,
 οι ζωγραφιές, 
τα λουλουδάκια,
τα  μηνυματάκια αγάπης,
τα δάκρυα του αποχωρισμού
κι η ψυχή γεμίζει πάλι 
και ξεχειλίζει από αγάπη και ζεστασιά.

Πάντα όμως καταλήγω ότι παίρνω περισσότερα απ' όσα δίνω!

Παίρνω μαθήματα Αγάπης,
μαθαίνω
να μην ξεχνώ πως είμαι Άνθρωπος,
γεμίζω κουράγιο και αισιοδοξία!

Σας ευχαριστώ,παιδιά μου!





4 σχόλια:

  1. Τί γλυκά συναισθήματα!!Θα ήμουν τουλάχιστον ευτυχισμένη αν τα παιδιά μου μεγαλώνοντας συναντούσαν έστω για μια φορά στη ζωή τους έναν τέτοιο άνθρωπο-εκπαιδευτικό!! Σου εύχομαι να μη σταματήσεις ποτέ να νιώθεις πως κάνεις ένα λειτούργημα & όχι ένα επάγγελμα!!Καλό καλοκαίρι & καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα υπέροχα συναισθήματα δείχνουν πόσο σωστή και καταπληκτική εκπαιδευτικός είσαι μακάρι όλα τα παιδιά να συναντούσαν ένα τέτοιο δάσκαλο -άνθρωπο,η κοινωνία θα'ταν αλλοιώς και η δόξα και τό χρήμα δεν θα ηταν στην πρώτη γραμμή Νάσαι καλά και να συνεχίζεις έτσι οπως εσύ νοιώθεις!!! καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα,Έφη χαίρομαι που σας γνώρισα!Ευχαριστώ για τα θερμά σας σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή