Translate

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Βραβείο

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη,

γιατί πήρα ένα



      δροσερό και καλοκαιρινό βραβείο

από την αγαπημένη μου Τante kiki ,
που μας  παρουσιάζει όλες αυτές τις λαχταριστές συνταγές 
και μας προκαλεί να μαγειρέψουμε.

Θα μοιραστώ μαζί σας λοιπόν 5 πράγματα που  λατρεύω το καλοκαίρι.

Πρώτα απ' όλα

Την  αίσθηση ελευθερίας  που αποπνέει η συγκεκριμένη εποχή.




 Τη γαλάζια θάλασσα με τη ροζ  άμμο (Φαλάσαρνα)




Τ α μαγικά ηλιοβασιλέματα




Την  παγωμένη μπύρα





Τη μυρωδιά του ανθισμένου γιασεμιού.



Με τη σειρά μου ,θα ήθελα να το μοιραστώ με όλους εσάς 
που έχετε  όλα αυτά τα καταπληκτικά blog ,
που επισκέπτομαι καθημερινά
και που κάθε μέρα δημιουργείτε,
σκέφτεστε ,
υπάρχετε 
και ομορφαίνετε τη ζωή μας.

Επειδή ο κανονισμός όμως απαιτεί να επιλέξω μόνο 5 
Θα το δωρίσω 
Στην Αχτίδα,που είναι λίγο πεσμένη σήμερα,για να της φτιάξω το κέφι,
Στη   Χρυσάνθη που φτιάχνει χειροποιήματα ,
και  ήταν η πρώτη που με υποδέχτηκε στον μαγικό κόσμο των  Blog.
http://chrysanthisart.blogspot.gr
Σ την  Σπυριδούλα  που  με βρήκε πρώτη
   http://my-3d-origami.blogspot.gr/ 

στην   Crystal που ζει στην Αμερική και
κατάγεται από την Κρήτη
  http://charrisart.blogspot.gr/ι 

και τέλος   
στην Positive-thinking
 που στις 12 Ιουνίου είχε γενέθλια το blog της



Να είστε όλοι καλά!!!


5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το χαίρεσαι το βραβείο σου και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να αποκτήσεις πάρα πολλά!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να το χαιρεσαι και σου ευχομαι πολλα ακομα

    το συγκεκριμενο το πηρα κι εγω μου αρεσε παρα πολυ γιατι το καλοκαιρακι ειναι η αγαπημενη μου εποχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη!Σε ευχαριστώ που το μοιράζεσαι και μαζί μου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου ευχομαι πολλά -πολλά ακόμη βραβεία γιατίτό αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή