Translate

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Διακοσμητικά μανταλάκια

 Η καινούρια μου μανία!

Χθες  χρειάστηκα ένα διακοσμητικό μανταλάκι
 για να στολίσω ένα δωράκι.
Όσο, όμως κι αν έψαξα στο κουτάκι
 που φυλάω τα διακοσμητικά μου, δε βρήκα κανένα.
Εντάξει,ευκαιρία να φτιάξω μερικά 
σκέφτηκα και άρχισα να πειραματίζομαι 
Μετά από ένα άκρως δημιουργικό 
απόγευμα ,βρέθηκα με μια συλλογή
από διακοσμητικά μανταλάκια.


                                        

Το ξεχώρισα και σας το παρουσιάζω πρώτο.
Χρησιμοποίησα  πράσινη σατέν κορδέλα
 και   μια καρτούλα,
 με  μωβ και ροζ τριανταφυλλάκια.



Στο ίδιο χρώμα,
αλλά με κουμπάκια αυτή τη φορά.



                 

Το επόμενο έμεινε άβαφο 
και στολίστηκε με
 ένα μωβ λουλουδάκι,
από απλό
χαρτόνι κάνσον .









 Αυτό  βάφτηκε με το αγαπημένο μου χρώμα
και στολίστηκε με 
αποξηραμένα τριανταφυλλάκια.









Καρδιές και πέρλες
για τα επόμενα.





Όλα ροζ.










Έπειτα ήρθαν τα πορτοκαλί.








Διακοσμημένο με έτοιμο λουλουδάκι
από τσόχα.










Και ένα κίτρινο!




     


Και τέλος ένα καλοκαιρινό!











9 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια συλλογη!!!Ειδικα τα ροζ ειναι το κατι αλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα..αμα εχει φαντασια ο ανθρωπος και ορεξη ολα γινονται...τι ομορφα που εινα ολα...μου αρεσαν...πολυ ωραια ιδεα ...και πολυ ομορφα τα αποτελεσματα..

    μπορω να διαλεξω τρια που μου αρεσαν περισσοτερο; (ολα ειναι ομορφα ομως)
    1) Το επόμενο έμεινε άβαφο
    και στολίστηκε με
    ένα μωβ λουλουδάκι,
    από απλό
    χαρτόνι κάνσον .
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΜΩΒ

    2) Αυτό βάφτηκε με το αγαπημένο μου χρώμα
    και στολίστηκε με
    αποξηραμένα τριανταφυλλάκια.


    3) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ
    Και τέλος ένα καλοκαιρινό!
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΟΥ , ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΩΣ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα πολύ όμορφα, αλλά το καλύτερο...το τελευταίο!!Άντε περιμένουμε τα επόμενα!!Καλημέεερααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σας άρεσαν κορίτσια.
    Ασφαλώς και μπορείς να διαλέξεις Δελφινάκι.
    Τελικά μου φαίνεται,ότι έχουμε τα ίδια γούστα.Μωβ,ροζ,θαλασσί,αγαπημένα χρώματα.
    Εγώ ξεχώρισα το πράσινο,έτσι για να αλλάξω λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραια..να γνωριζεις κοσμο με τα ιδια κοινα, ανθρωπους που ουτε καν γνωριζομαστε κι ομως εχουμε κοινα..ειμαι πολυ χαρουμενη..
      ναι και το πρασινουδι μου αρεσει

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα , παιχνιδιάρικα και ζουζουνιάρικα όλα!!!!Τριανταφυλλένια μου τα αγάπησα όλα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ ,Χρυσάνθη μου.
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι τοσο ομορφα!
    μαρεσει πολυ το ροζ το πουα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είναι oλα τους πανέμορφα. πολύ ωραίο blog. καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή