Translate

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Κατασκευές με μανταλάκια

 Με αφορμή την προηγούμενη ανάρτηση
"Διακοσμητικά μανταλάκια "
αναρωτήθηκα τι άλλο
                                μπορεί να κάνει κάποιος με αυτά.......                                                                                                                                                                        




Μια βόλτα στο Διαδίκτυο 
απέδωσε πολλούς θησαυρούς.

Βρήκα πράγματι άπειρες ιδέες,
 για κάθε γούστο.
Ιδέες  που με ενέπνευσαν 
και σκέφτηκα να τις μοιραστώ μαζί σας.


Μπορούμε να φτιάξουμε,λοιπόν:


Μια υπέροχη ροζ καρδιά.





                                                                                        

Έναν στρογγυλό καθρέφτη

               
             Mothers-Day-gift-Ideas--Sta
   http://inmyownstyle.com                  

                                                                                            

                                      Ένα πρωτότυπο γλαστράκι.                  
                                                                                                                                              


                                 
      http://www.craftown.com         
                                                                                      
                                                       



Μια ξεχωριστή αστεία κρεμάστρα 
για παιδικό δωμάτιο.

                                                          






Για να δείτε αναλυτικές οδηγίες κατασκευής,
πατήστε πάνω στους συνδέσμους.











30 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες ιδέες κι αυτες και οι προηγούμενες. Έχω κι εγώ μανία με τα μανταλάκια. Πέρνα μια βόλτ από το blog μου να δεις αν θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Κατερίνα!Χαίρομαι που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα.Ασφαλώς και θα περάσω από το blog σου.

      Διαγραφή
    2. Μολις ειδα τα μανταλάκια σου σκεφτικα το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ.. που φιαχνει και εκείνη υπέροχα πράγματα με τα μανταλάκια...και θα σου το προτεινα....αλλα ειδα οτι ήδη το έχει κάνει..και χάρηκα....

      Διαγραφή
  2. Καλημερα!Πολυ ομορφες κατασκευες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία και τα δικά σου,ωραία και τα "ξένα"!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,γλυκειά μου.Κι εγώ έχω ξετρελαθεί με τα δικά σου,αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνω με τη ραπτική,για να φτιάξω κάτι.

      Διαγραφή
  4. πωπω...οπως ξαναειπα και στην προηγουμενη αναρτηση με τα μανταλακια αμα ο ανθρωπος εχει ορεξη και φαντασια ολα γινονται σωστα; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!

    τι ομορφες κατασκευες ειναι αυτες; ειναι πολυ ομορφες ομως και τωρα οπως και στην προηγουμενη θα επιλεξω την πρωτη την καρδουλα!!! ειναι τοσο ομορφη!!!!

    δελφινοφιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Δελφινάκι!Συμφωνώ μαζί σου και επιλέγω κι εγώ την καρδούλα.Να 'σαι πάντα καλά,γλυκειά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες και πρωτότυπες οι κατασκευές σου!!Μπράβο!!
    Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει παιχνιδάκι!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες ιδέες! Και έχω μια συμπάθεια στις κατασκευές με μανταλάκια! Μπράβο! Ωωωωω!!!! Μόλις βάλαμε γκολ!!!!!! ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!! Πολλά φιλάκιαααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie,ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!
      Βάλαμε γκολ,αλλά χάσαμε.....
      Κρίμα!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες ιδέες Τριανταφυλλένια μου!!!Μπορείς να κάνεις καταπληκτικές κατασκευές ,γρήγορα και εύκολα!!!Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες!!Καλό ΣΚ και πλλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι πάντα καλά Χρυσάνθη μου!!
      Σ'ευχαριστώ που με στηρίζεις και μου δίνεις θάρρος με τα καλά σου σχόλια.

      Διαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες,fotolabida 1!!
      Πέρασα απ΄το blog σου και είδα τις υπέροχες δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  9. Πέρασα να σου πώ μια καλημέρα.....και είδα τι όμορφα πραγματα μπορούμενα κάνουμε με τα μανταλάκια...πιο πανω σου άφησα και σχόλιο για αυτό.....χαίρομα που θα τα λέμε.... να σε λέω ΡΌΖΑ που μου αρέσει;;;; φιλακια....πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες,Ρούλα-Σμαραγδένια!Χαίρομαι κι εγώ που θα τα λέμε.Μπορείς να με λες,όπως θες,αν και υποψιάζομαι πως είμαστε συνονόματες.

      Διαγραφή
  10. Καλό μου Δελφινάκι,ασφαλώς και θα δεχτώ το βραβείο σου!Σ'ευχαριστώ,μάλιστα,που μου το προσφέρεις!Μου αρέσει ο αυθορμητισμός σου και διαβάζω πάντα τις αναρτήσεις σου,άσχετα αν δεν κάνω σχόλια σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστώ για την αποδοχή

    ελπίζω να μην εννοάς κατι κακο με τον αυθορμητισμο...δεν θελω να εννοας κατι κακο και να πληγωθω...αρκετα στενοχωρημενη ειμαι σημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι,δεν εννοώ,κάτι κακό.Ο αυθορμητισμός δεν είναι μειονέκτημα.Κατά τη γνώμη μου είναι προτέρημα για τον άνθρωπο.Μακάρι να είχαμε όλοι τον αυθορμητισμό σου,που δείχνει ζωντάνια και καλή καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι να πω δε ξερω... κοκκινησα παντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλό το αποτέλεσμα.Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξετρελάθηκα με όλα ιδιαίτερα το πρώτο και εκείνο το κασπώ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κασπώ,το ερωτεύτηκα κι εγώ!
      Φιλάκια,Αχτίδα μου!
      Καλό Βράδυ!

      Διαγραφή
  16. ti oraies idees!!!!!!!!!!!1eidika to kaspo k i kardia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ................χαρηκα που με βρηκες σε βρηκα να τα λεμε μη χαθουμεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Para poli wrwa ola! Fandasia k orexsi na exeis k na to apotelesma :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή