Translate

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Βραβεία και παιχνίδι ερωτήσεων !!!

Καλημέρα σ' όλους!!!!!
Αγαπημένοι μου φίλοι,
Θα μοιραστώ και σήμερα μαζί σας τη χαρά μου
 για τα δύο βραβεία που μου προσφέρανε δυο καλές φίλες.
Το πρώτο είναι από τη  Μarie-meraki.








 Σ' ευχαριστώ,  
   γλυκιά μου,
για το ηλιόλουστο βραβείο σου!  
                                                                                         
                                                                                                           


Το δεύτερο μου το χάρισε το γλυκό Δελφινάκι .                                                                                              



    
                                                                                                     
        Καλό μου Δελφινάκι,σ'ευχαριστώ!!!

Δεν είναι υπέροχα!!

Το πιο υπέροχο, 
βέβαια ...
είναι ότι μέσα σ' όλη αυτή τη μιζέρια που ζούμε ,
 μέσα απ΄τα blog μας γίνεται μια επανάσταση.
Μοιραζόμαστε μαγικές στιγμές της ζωής μας!
Εμπνέουμε η μία την άλλη.
Μαθαίνουμε ξανά την σημασία της φιλίας....
Χαρίζουμε λουλουδάκια,χαμόγελα,ζεστές κουβέντες και ενδιαφέρον..
Αν μπορούσαμε θα χαρίζαμε και αγκαλίτσες!
Όχι, λοιπόν, στα μίζερα συναισθήματα!
Ναι στη δημιουργία και στην ανταλλαγή απόψεων!!!!
 Ναι στη θετική σκέψη!  
  Ναι στην αγνή φιλία!!!!!!!!!    

   Έτσι με τη σειρά μου κι εγώ το χαρίζω:
στην Άννα  από το Stitchingcanbefun
στο  Κατερινάκι από το Diamadaki
στην Κωνσταντίνα από το  kaixeirakinei 
 στα κορίτσια από το    marileni2
στην Έφη από το creationspalette
στη Δέσποινα από το Happy Craft Hour
στη Μαμά Κουκουβάγια owlmommy
στη Λίτσα από το fraulitsasworld

 Κορίτσια,μπορείτε να πάρετε όποιο βραβείο θέλετε ή και τα δυο.
                                                           
Πριν από τα βραβεία  όμως,
ήρθε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ερωτήσεων 
από μια εξίσου καλή φίλη,τη Sophie-paradise.


                                                                                  

Το παρουσιάζω τελευταίο γιατί ήθελε λίγη σκέψη.....
Σοφία μου,σ'ευχαριστώ,που μ'έβαλες για λίγο να σκεφτώ , 
να προβληματιστώ.. 
για το πόσο καλά με ξέρω...
 και που με ξαναγύρισες σε μνήμες εφηβικές.  


Σαν αιώνια έφηβη λοιπόν αρχίζω:
1) Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση?
Μια φράση του N.Καζαντζάκη:"Σώπα, μυαλό, ν' ακούσουμε την καρδιά".

2) Αγαπημένο χρώμα?
Το ροζ.Είναι εμφανές άλλωστε από τις αναρτήσεις μου.

3) Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
Ιστορικά ,ψυχολογίας,μυθιστορήματα και ποίηση 

4) Πότε έχεις γενέθλια?
    21 Σεπτεμβρίου

5) Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα?
Δεν είναι μια,αλλά τρεις .Η μέρα που γνώρισα το σύντροφό μου και οι ξεχωριστές μέρες που γέννησα τους γιούς μου.

6) Τι σημαίνει αγάπη για σένα? 
Αγάπη είναι αυτό το υπέροχο ,δυνατό,συναίσθημα που σε κατακλύζει και σε κάνει να νιώθεις πλήρης.Η αγάπη είναι ένας λαμπερός ήλιος που διώχνει μακριά τα σύννεφα.

7) Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου?
Το πείσμα  μου.

8) Και το πιο αδύναμο?
Πάλι το πείσμα μου.

9) Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις?
Εθελόντρια.

10) Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
Κάπου, όπου η λέξη μνημόνιο θα είναι άγνωστη λέξη.Κάπου, όπου μόνο η χαρά ,η αγάπη και η δημιουργία θα είναι παρούσες.

11) Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα? Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν?
Η Ελλάδα για μένα είναι μια  ακαταμάχητη μαγική δύναμη ,που μια σε ανεβάζει στα Ουράνια και μια σε ρίχνει στα Τάρταρα.Θα  μπορούσα να κάνω πολλά γι αυτήν γιατί  όπως λεει και ο αγαπημένος μου συγγραφέας, ο Καζαντζάκης :" Όποιος γεννήθηκε στην Ελλάδα έχει το χρέος να συνεχίσει τον αιώνιο ελληνικό θρύλο".


Προσκαλώ  τώρα  με τη σειρά μου 
τα κορίτσια από το Craftfairies.blogspot.gr 
τη Σοφία από το e-velona
την    keywoman
την  Τantekiki
τη φίλη από το xartino
την starhomecraft
τη   fotolabida1  
τη φίλη από το  οnirokosmos
και την   Λαμπρούκα
να παραλάβουν τη σκυτάλη και να συνεχίσουν το παιχνιδάκι..........
Ευκαιρία για μια βαθύτερη γνωριμία..

Πολλά φιλιά σ' όλους!!

Να περάσετε μια χαρούμενη και δημιουργική Κυριακή!









34 σχόλια:

  1. καλημέρα καλή κυριακή....πολύ μου αάρεσαν οι απαντήσεις σου στο παιγνίδι
    να χαρείς τα βραβειάκια σου και σου ευχομαι πολλα ακομη
    συγχαρητηρια που πηρες ακομη ενα βραβειο απο την Μαρί-Μεράκι

    μου αρεσαν πολυ αυτα που λες
    Το πιο υπέροχο,
    βέβαια ...
    είναι ότι μέσα σ' όλη αυτή τη μιζέρια που ζούμε ,
    μέσα απ΄τα blog μας γίνεται μια επανάσταση.
    Μοιραζόμαστε μαγικές στιγμές της ζωής μας!
    Μαθαίνουμε ξανά την σημασία της φιλίας....
    Όχι, λοιπόν, στα μίζερα συναισθήματα!
    Ναι στη δημιουργία και στην ανταλλαγή απόψεων!!!!
    Ναι στη θετική σκέψη!
    Ναι στην αγνή φιλία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,γλυκό μου Δελφινάκι!
      Συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω,αλλά πήγα στη θάλασσα σήμερα.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις!!!Μια χαρούλα σε βρίσκω , από τις απαντήσεις που δίνεις!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν,Χρυσάνθη μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και τώρα που το σκέφτομαι κατάφερες να γίνεις και εθελόντρια ε; Τα τελευταία 2 χρόνια στην πατρίδα μας είμαστε εθελοντές!! Αχ αχ...
    Κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο κι εύχομαι πραγματικά να τα χιλιάσεις όλα! Και τα βραβεία και τα μέλη!
    Εγώ έχω λίγο χαθεί, αλλά το παλεύω!
    Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ με τις καλύτερες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ πολύ που μου τα δίνεις και εμένα!!
    Όσο για τις απαντήσεις σου...διακρίνω μια αδυναμία στον Καζαντζάκη...και εμένα μου αρέσει πολύ!!
    Όσο για την Ελλάδα...σωστά το είπες!!! Μια μας ανεβάζει στα ουράνια μια μας ρίχνει στα Τάρταρα...παρόλα αυτά, "έχουμε το χρέος να συνεχίσουμε τον αιώνιο Ελληνικό θρύλο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθα! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια! Δεν είναι πολύ ωραίο όταν σε σκέφτεται κάποιος;
    Θα παραλάβω λοιπόν το Sunshine award και θα σ'ευχαριστήσω πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα,καλησπέρα !!!είναι πολύ όμορφο να σε σκέπτονται και να σου χαρίζουν και βραβείο !!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παραπολύ!!!Ζητώ συγνώμην αλλά η Μελίτα θέλει το δικό της βραβείο ετσι τα παίρνουμε και τα δύο(να μη χαρακτηρισθούμε όμως πλεονέκτες) Ο.Κ.??Πολλά φιλάκια και καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι να υπερπολλαπλασιάσεις τα βραβεία και τα μέλη γιατι το αξίζεις !!!!Στην υπέροχη εκπαιδευτικό εύχομαι να 'ναι πάντα καλά και να δημιουργεί........ομορφιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα φιλεναδίτσα!!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου & ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα δικά μας, θα πάρω το sunshine award!Με κάνει ιδιαίτερα ευτυχισμένη το γεγονός ότι νιώθεις το σπιτάκι μου σαν δικό σου!!
    Απλά θα σου πω ότι η παράγραφος μεταξύ των βραβείων που πήρες & αυτών που δίνεις με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!!
    Επίσης, μέσα από τις απαντήσεις που δίνεις & απ'τις οποίες καταλαβαίνω ότι η δημιουργία , η ανάγκη για χαρά & αγάπη γύρω μας είναι κοινά, έχουμε ακόμα 2.Είμαστε αγορομάνες (τρελές φαντάζομαι, ε?) & απ'το προφίλ σου είδα ότι είσαι στην αγαπημένη μου πόλη, το Ηράκλειο.Σπούδασα εκεί, οπότε μπορείς να με καταλάβεις!!
    Φιλιά πολλά λοιπόν και θα τα λέμε συχνά από εδώ & πέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεσαι και τα 3 βραβειάκια σου και σ'ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες ένα από αυτά. Υπέροχο χρώμα το ροζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα εκατοστήσεις Ρόζα μου τα βραβεια σου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο ....θα παρω την μαργαρίτα....γιατί λατρευω τα λουλουδια.... θα δείς τι όμορφη που ειναι αυτή η γειτονιά.....στο παιχνίδι των ερωτήσεων...θα συνφωνήσω σε πολλές σου...θα το παιξω λίγο αργότερα....γιατί περιμένει ανάρτηση του Σμαραγδένιου....ποιος είναι;;; ασε θα το μάθεις....χι..χι.. φιλακια...πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια,σας ευχαριστώ όλες που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μου και παραλάβατε το δωράκι σας.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή να με βάλεις στο παιχνίδι σου!!!! Θα σου..λύσω όλες τις απορίες (χαχαχα..), σύντομα! Εύχομαι πολλά ακόμα βραβεία για το όμορφο "σπιτάκι" σου!!!!!!!!!!!! Να έχεις μια υπέροχη μέρα :0)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,καλή μου.Ανυπομονώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου...
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Άργησα λίγο, αλλά τα κατάφερα!!!! Έτοιμες οι απαντήσεις σου και είναι όόόόλες δικές σου!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!!!
    Αμέτρητα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα!! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!! Και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου "Το πιο υπέροχο,
    βέβαια ...είναι ότι μέσα σ' όλη αυτή τη μιζέρια που ζούμε ,μέσα απ΄τα blog μας γίνεται μια επανάσταση.
    Μοιραζόμαστε μαγικές στιγμές της ζωής μας!
    Εμπνέουμε η μία την άλλη.Μαθαίνουμε ξανά την σημασία της φιλίας....Χαρίζουμε λουλουδάκια,χαμόγελα,ζεστές κουβέντες και ενδιαφέρον..Αν μπορούσαμε θα χαρίζαμε και αγκαλίτσες!Όχι, λοιπόν, στα μίζερα συναισθήματα!
    Ναι στη δημιουργία και στην ανταλλαγή απόψεων!!!!
    Ναι στη θετική σκέψη!Ναι στην αγνή φιλία!!!!!!!!!"

    Τα είπες όλα με αυτό και με συγκίνησες γιατί πιστεύω πολύ σε αυτή την Επανάσταση!! Να είσαι καλά!!!


    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι εσύ Κατερίνα!!Σ΄ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια..

      Διαγραφή
  16. xαίρομαι που θα τα λεμε... Άγριο Ρόδο... με το ωραίο μπλογκ σου!!!
    Καλώς ώρισες στο μπλογκ μου!
    Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου και πάλι!Σου΄έχω βραβειάκι, όποτε θέλεις πέρνα!! καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα,Κατερίνα!Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια,αλλά και για το βραβείο.Πέρασα ήδη από το blog σου,αλλά δεν τα κατάφερα ν' αφήσω σχόλια..
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστώ πολύ που με επέλεξες και μου χάρισες βραβειάκι καλή μου φίλη!!Να είσαι καλά,καλό μήνα και καλή συνέχεια!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα χιλιάσεις!
    Θα παίξω το παιχνίδι των ερωτήσεων στην επόμενη ανάρτηση, γιατί αυτή ήταν πάρα πολύ μεγάλη!
    Καλό βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ,Σοφία!Ανυπομονώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου....

      Διαγραφή
  20. Kαλημερα!!!Sorry εστω και καθυστερημενα,αλλα η υπερυθρη οραση μου δεν καταλαβε το ονομα μου!Σε ευχαριστω για το παιχνιδι το οποιο θα ειναι προσεχως στις αναρτησεις μου.Σου ευχομαι να αποκτησεις πολλα πολλα βραβεια ακομα.Φιλιά Αναστασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αναστασία!Βλέπω πως είσαι έτοιμη να πάρεις τη σκυτάλη...
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. συγχαρητηρια για τα βραβεια και να τα χιλιασεις!!να σαι παντα καλα και να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή