Translate

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Χειροποίητο φωτιστικό από μπουκάλι

Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα
απ’ τες εννιά που άναψα την λάμπα,
και κάθισα εδώ.
Κ.Καβάφης


Μου αρέσουν τα φωτιστικά,
γιατί δημιουργούν ατμόσφαιρα στο σπίτι.




Δίνουν ξεχωριστό  ύφος σε κάθε σημείο του, 



καθώς  παίζουν με το φως και τη σκιά.

Ἄναψες τὴ λάμπα

μὲ τὸ τριανταφυλλὶ ἀμπαζοὺρ

καὶ μὲ τάϊσες τρυφερὰ

μέσα στὴ φούχτα σου.



Τὸ φῶς ἐμύριζε λουλούδια
καὶ νοτισμένη χλόη ἀγροῦ.

                                                                               Γιάννης Ρίτσος



Σε  βοηθούν να χαλαρώσεις,

να αφεθείς, 

να ονειρευτείς.

 Ένα χειροποίητο φωτιστικό 
σου δίνει επιπλέον τη χαρά της δημιουργίας .

Ας φτιάξουμε λοιπόν ένα ....

 Θα χρειαστούμε :

ένα γυάλινο μπουκάλι,που να μας εμπνέει.





 ένα καπέλο ,που να μας αρέσει


Και μερικά απαραίτητα εξαρτήματα,
για να δουλέψει.....




όπως ένα ντουί  για πορτατίφ,
ένα δαχτυλίδι για να κρατήσει το καπέλο,
το καπάκι του μπουκαλιού,
στο οποίο θα ανοίξουμε μια οπή για να περάσει το ντουί 
 και άλλη μια στο πλάι για να περάσει το καλώδιο,
και ασφαλώς 
ένα καλώδιο με φις και διακόπτη
 και  τέλος
...... μια λάμπα. 




Πρώτα βιδώνουμε το καπάκι με το ντουί
στο μπουκάλι.



Έπειτα,
 εσωτερικά προσαρμόζουμε το δαχτυλίδι,
 για να συγκρατήσει το καπέλο
και τοποθετούμε τη λάμπα.


Έτοιμο το φωτιστικό  μας ,
για να δώσει χρώμα ......




ή  για να  συντροφέψει στιγμές της ζωής μας.

Ευχάριστες ή  και δυσάρεστες,
ρομαντικές ,δημιουργικές,
γεμάτες ,άδειες, μελαγχολικές.......

................................................

Kληρονομιά μου τώρα η λάμπα. 

Δουλεμένη με φαντασία 

και προπαντός με πρόβλεψη. 



Tο φως της, για νά 'ρθει να σταθεί 

σαν άλλος ένας κουρασμένος αναγνώστης 

του ίδιου μ' εμένανε βιβλίου .........


Κική Δημουλά


Τελειώνοντας να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω
 την Κατερίνα από το positive-thinking-greece.blogspot.gr  
για το βραβείο που μου χάρισε.



Σ' ευχαριστώ 
Κατερίνα!!

30 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Η ατμόσφαιρα που δημιουργεί το φωτιστικό είναι ιδανική για μένα!Θα συμφωνήσω μαζί σου!!

    Πολύ ωραίο το φωτιστικούλι σου!! Και εις άλλα πολύ σύντομα!
    Περιμένουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά τέλειο!!! Πολύ όμορφο και εντελώς ξεχωριστό!!! Μου έβαλες ιδέες τώρα... Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήλθες,Δέσποινα!Χαίρομαι που σου άρεσε το φωτιστικό μου.
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυχαριστώ για τις οδηγίες κατασκευής φωτιστικού !!!
    Ομορφα πλεγμένα οι οδηγίες με τα αποσπάσματα ποιημάτων!!
    Νάσαι πάντα καλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την Έφη!!Αν και έφυγες για διακοπές,δεν μας ξεχνάς.Σ΄ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου σχόλια!!
    Να περνάς καλά!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο μπλογκοσπιτάκι μου! Μ'αρέσει η κατασκευή σου, ελπίζω να τα λέμε,
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου,Αγγελική!!Καλώς ήλθες!!!Τώρα που γνωριστήκαμε,ασφαλώς και θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας!
    Το φως είναι το φως της ζωής και το πνεύμα μας.
    Επίσκεψη σε φίλους, βρήκα το σύνδεσμο σας, μου άρεσε που έρχονται εδώ και να είμαι μετά από το blog σας.
    Ελπίζω ότι θα ανταποκριθούν γωνία μου, και αν θέλετε να ακολουθήσετε θα είναι πολύ ευγνώμων.
    Στην υγειά σου.
    http://wwwavivarcel.blogspot.com.br

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήλθες,φίλη από την Πορτογαλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ τρελλαίνομαι για τις λάμπες αυτές,
    μπράβο σου, είναι φανταστική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη ιδέα, φανταστικό αποτέλεσμα!!!
    Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ,παιδιά!!Να είστε πάντα καλά!
      Φιλάκια κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  12. Εύχομαι το υπέροχο φωτιστικό σου να φωτίζει μόνο ευχάριστες στιγμές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,Ελένη!!Κι εσύ να έχεις πάντα μόνο ευχάριστες στιγμές!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτική ιδέα και οι οδηγίες κατατοπιστικότατες!!Μπράβο πολλή όμορφη δουλειά και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Σοφία!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου.Και οι δικές σου,είναι καταπληκτικές!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα!!Καλή εβδομάδα!! Τι όμορφη ανάρτηση.. Μου άρεσε πάρα πολύ όπως συνδύασες την ποίηση με την χειροποίητη κατασκευή σου!Πραγματικά υπέροχο..
    Όσο για το βραβειάκι παρακαλώ..το άξιζες!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,γλυκιά μου!Κι εσύ με τις αναρτήσεις σου,μας δίνεις θάρρος και δύναμη.
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Καπως έτσι ήταν κι η δική μου μοναχή (http://kantomagapi.blogspot.gr/2010/10/blog-post_10.html) κι έγινε λάμπα για ρομαντικές στιγμές.
    Σου εύχομαι ν απολαμβάνεις την κάθε στιγμή, έγινε ΥΠΕΡΟΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί ωραία και κατατοπιστική ιδέα...ποσα πραγματα μπορούμε να κανουμε... μμμμμμ μου έβαλες ιδέα για κάποια πανέμορφα μπουκαλια........Ρόζα μου ...να εισαι καλά.... φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τhis is rеallу inteгеsting, Υou are a νery skіlled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I've shaгеd уοuг sitе in
    my ѕocіal netwoгkѕ!
    My web site - interior decorating lights

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καταπληκτική ιδέα. αύριο κιόλας θα το επιχειρήσω. Ευχαριστώ θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή