Translate

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Μεταμόρφωση τραπεζιού με την τεχνική του αλουμινόχαρτου

Στην αρχή ήταν αυτό.

Ένα φθαρμένο τραπεζάκι, γεμάτο γρατσουνιές και σπασίματα.

Ωστόσο  διατηρούσε κάτι  ακόμη από την αρχική γοητεία του 
 και δεν ήθελα να το πετάξω.
Άλλωστε υπήρξαμε  "συγκάτοικοι" και "συνοδοιπόροι",  από μετακόμιση σε μετακόμιση για πολλά χρόνια.

Η έμπνευση ήρθε λίγο μετά  την  κατασκευή του κασπώ από κουτί πίτσας και αφού είχα ήδη πειραματιστεί με την τεχνική,η οποία μου φάνηκε πανεύκολη.

Έτσι το έντυσα ολόκληρο με τσαλακωμένα φύλλα αλουμινόχαρτου,ενώ τα κομμάτια που έλειπαν τα αντικατέστησα με πηλό.






Το αποτέλεσμα είναι αυτό!!


Οι γρατσουνιές εξαφανίστηκαν σαν να μην υπήρξαν ποτέ !







Το σπάσιμο ούτε που φαίνεται!



    


Νομίζω ότι τώρα "στέκεται" με περισσότερη αξιοπρέπεια.
Σαν να απέκτησε ξανά  λίγη από την παλιά αίγλη του..





Η ίδια τεχνική εφαρμόστηκε και στο τασάκι. 
     Σκέφτομαι να κάνω το ίδιο και στις πόρτες ενός  παλιού ντουλαπιού,
ώστε να ενσωματωθεί καλύτερα στο χώρο.






Μ'αρέσουν οι ζαρωματιές  που σχηματίζονται στην επιφάνειά του.





Νομίζω,  ότι ταιριάζει ακόμη και  με inox στοιχεία,
όπως αυτό το φωτιστικό που μισοφαίνεται.




Για διακόσμηση αυτή τη φορά προτίμησα  φυσικά κλαδιά ελιάς,
της δικιάς μας ντόπιας ποικιλίας,της λιανολιάς.


Λατρεύω τα ασημοπράσινα φύλλα της και τους μικρούς καρπούς της.

Κλαδί ελιάς με  μεταλλικά στοιχεία






Έτοιμη  η καινούρια γωνιά για διάβασμα και περισυλλογή  
και γιατί όχι.....
και  .......για λίγο blogging.

67 σχόλια:

  1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου και τα όμορφα λόγια σου!
    Τι να πω για σένα, τόσο χρυσοχέρα!!!!!
    Εξαιρετικό έγινε το τραπεζάκι σου, αγνώριστο, μπράβο σου!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες,Μάγδα!Σ'ευχαριστώ κι εγώ για τα ευγενικά σου σχόλια!

      Διαγραφή
    2. Το καλύτερο αποτέλεσμα που έχω δει ποτέ.Φανταστικό.Μπράβο.Έχω και εγώ ένα τέτοιο τραπεζάκι και ακόμα δεν ξέρω τι να το κάνω.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, τριανταφυλλάκι μου! Έχουμε τα ίδια τραπέζια!! Τα είχε η γιαγιά μου στο σπίτι της και τα κράτησα (είναι δύο). Ακριβώς ίδιο σχέδιο και χρώμα...

    Επικροτώ το ότι αποφάσισες να το πειράξεις, γιατί έκανες εξαιρετική δουλειά!! Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ, είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο! Μπορεί να σταθεί άνετα σε ένα σημερινό σπίτι, δίπλα σε inox στοιχεία. Του έδωσες νέα ζωή...κρύφτηκαν και τα ελαττώματα... Μπράβο και πάλι μπράβο! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα........ το ίδιο ακριβώς τραπεζάκι από την μητέρα μου έχω και εγώ!!! Τολμάω να πω πως το έκανες τέλειο... φανταστική η δουλειά σου!!! Του έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία... του έκανες ένα υπέροχο λίφτινγκ και θα μπορεί να σταθεί με μεγάλη αξιοπρέπεια σε οποιονδήποτε χώρο!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά,Βίκυ,φαίνεται ότι έχουμε όλες από ένα τέτοιο τραπέζι!Ήταν βλέπεις της μόδας,κάποτε!!Βγήκαν,όμως,γερά,ανθεκτικά τραπέζια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!!
    ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΜΑΣ!!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑ!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΠΩ ΤΟ ΞΑΝΑΝΕΙΔΑ, ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!
    ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΕΦΑΡΜΟΓΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγνώριστο,καινούριο και πολύ όμορφο έγινε!
    Είναι όμορφη αυτή η τεχνική.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τις ρυτίδες μας,Ρένα,ακόμα το ψάχνω!Πάντως το αλουμινόχαρτο,σίγουρα δεν κάνει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ανακύκλωση! Αχ, τι μου κάνετε όλες εσείς...δεν θα ξαναπετάξω τίποτα ΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ διαστημικό !!! Πάνω σε αυτό θα πίνει το αφέψημά του κάπταιν Κερκ απ' το Στάρτρεκ ! Χαχα πρόδωσα και την ηλικία μου !
    Είναι σούπερ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες το απογείωσα!!!Χαχαχαχα!Αν το προτιμήσει και ο κάπταιν Κερκ,με βλέπω και στη ΝΑSΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλίτσα μου,δεν ξέρω για ποιό λόγο, αλλά δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στο κάτω μέρος, γι αυτό σου γράφω εδώ.
      Το τραπεζάκι σου έγινε πολύ ωραίο! Το ίδιο και το ασσορτί τασάκι!!!
      Σε βλέπω σιγά-σιγά να μεταμορφώνεις πολλά πράγματα στο σπίτι, χαχαχα!
      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  13. Τρελαίνομαι για μεταμορφώσεις!!Το ανέδειξες φοβερά μπράβο!!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα με την τεχνική που χρησιμοποίησες. Πραγματική μεταμόρφωση. Τελικά τίποτα δεν πρέπει να ακυρώνουμε από έπιπλα. Με λίγη δουλίτσα μπορούν να γίνουν αγνώριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!
    (Βάλε του μια κόκκινη λεπτομέρεια -ένα μικρό κόκκινο διακοσμητικό- για να το απογειώσεις!!!)
    Και έτσι όμως... super είναι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πραγματικη μεταλλαξη!!!τι να πω; εγινε το κατι αλλο!!!χιλια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο!!! Μου έδωσες ιδέα και ίσως σε μιμηθώ προκειμένου να μεταμορφώσω και εγώ ένα πιο μικρό τραπεζάκι που έχω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο εγινε το τραπεζάκι σου, αγνωριστο!!!!Τέλεια η τεχνική του αλουμινόχαρτου!!!!
    Καλό σου βράδυ,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν μας είπες μόνο λίγα λόγια για την τεχνική.
    Έχω απορία πως το κόλλησες πάνω στην παλιά επιφάνεια.
    Στο επόμενο έργο σου δώσε αν θέλεις λεπτομερή περιγραφή των εργασιών.
    Φιλιά και γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη η τεχνική με το αλουμινόχαρτο καλή μου.. Ομολογώ πως δεν την ήξερα. Και ταίριαξες άψογα και τα υπόλοιπα αντικείμενα , επάνω του. Να είσαι καλά και πάντα χαμογελαστή. Καλή εβδομάδα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τριανταφυλλένια τι μεταμόρφωση είναι αυτή!!! εξαιρετικό!!!!τέλειο!!!υπέροχο!!! εχω ενα ολόιδιο από την μαμά μου .... μην μου βάζεις ιδέες!!! Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπράβο... απίθανη ιδέα... και φαίνεται τόσο διαφορετικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλειο!!Καταπληκτικό!!!!!Εγινε πανέμορφο , φρέσκο και εκπέμπει μια μεγαλοπρέπεια!!!Μπράβο αγριοτριανταφυλλάκι μου!!Υπέροχη δουλειά!!!Εχω και εγώ ίδιο τραπεζάκι!!Ισως κάποια στιγμή να το περιλάβω!!Είδα και το κασπώ σου ,που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ότι έγινε από κουτί πίτσας!!!Και πάλι μπράβο!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίο έγινε Τριανταφυλλένια μου!
    ΄Εχουμε κι εμείς ένα ίδιο καταχωνιασμένο, της μαμάς μου.
    Δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς το έκανες βέβαια, ίσως επειδή είμαι άσχετη με τις τεχνικές, όμως το αποτέλεσμα είναι το κάτι άλλο!

    Φιλάκια πολλά, καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα!!! Πολύ ωραία αλλαγή με ωραίο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία δουλειά έκανες. Μπράβο! Μου αρέσουν οι σκιές από την βάση.
    Στην επόμενη μεταμόρφωση μπορείς να περάσεις το αλουμινόχαρτο με μια πατίνα παλαίωσης και έτσι να βγει και ένα πιο αντικέ αποτέλεσμα. Δοκίμασε το , νομίζω ότι θα σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικό έγινε!!! Ένα τέτοιο τραπεζάκι σίγουρα υπάρχει σε κάθε σπίτι καταχωνιασμένο όπως και στο δικό μου και η ιδέα σου με το αλουμινόχαρτο το έκανε σαν καινούριο! Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα. Αν και είμαι λίγο άσχετη, αλλά η μεταμόρφωση νομίζω ότι πέτυχε. Και με ένα υλικό που δεν είχα ξαναδεί να χρησιμοποιούν. Φαντάζομαι το περνάς κάτι από πάνω σωστά? Πολύ καλή δουλειά, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτική μεταμόρφωση!!! Μου έδωσες ιδέα γιατί έχω κι εγώ ένα παλιό επιπλάκι που βολοδέρνει κάπου μέσα στην αποθήκη.Πρέπει να μάθω την τεχνική!! Τέλειο το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα φίλη μου!Τέλεια μεταμόρφωση τό τραπεζάκι σου!!Πανέμορφο!!Αυτήν τήν τεχνική δέν τήν ήξερα!!Εβαλες καί πατίνες?Καλορίζικο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν θα πρωτοτυπήσω που θα πω ότι έχω και εγώ ένα ίδιο τραπεζάκι, αλλά επειδή το αγαπώ πολύ και το προσέχω δεν έχει ανάγκη ακόμα απο πρώτες βοήθειες. Αλλά η τεχνική αυτή μου αρέσει πολύ και περιμένω τις σχετικές οδηγίες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχω τόσο καιρο να περασω απο εδώ....και εκανα μια μεγαλη βόλτα προς τα πίσω .. και θαυμασα τα τόσα ομορφα λουλουδια σου και προπαντως το μπλέ λουλουδακι της μαμα σου Ρόζα... μου...αλλα και το τραπεζάκι σου το εκανες
    αγνωριστο......με το αλουμινόχαρτο πρωτη φορα την βλέπω αυτή την τεχνική...άλλαξε τελειως όψη... μπράβο σου... φιλια....πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ευχαριστώ για την επίσκεψη!Το τρπεζάκι τέλειο!Το περνάς και με βερνίκι στο τέλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πανέμορφο!!!!!! καταπληκτικό!!! δεν έχω λόγια!! κι εμείς το χουμε το ίδιο, χα χα... είμαστε πολλές τελικά! :) φοβερή τεχνική, πολύ θα ήθελα να το κάνω κι εγώ στο δικό μας. άσε που μου είχε πέσει ένα μανό στα πόδια του!! :) φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα !!
    Δεν κατάλαβα καλά την τεχνική, το αποτέλεσμα όμως είναι τέλειο,
    χίλια μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν γνωρίζω την τεχνική αλλά του έδωσες δεύτερη ευκαιρία στη ζωή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφο το'κανες το τραπεζακι!
    Αχ, αυτές οι δεύτερες ευκαιρίες μου αρέσουν πολύυυυυ!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εκπληκτικό αποτέλεσμα και ειδικά αν σκεφτείς ότι έγινε μόνο με αλουμινόχαρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα Τριανταφυλλάκι!!! Δεν την ήξερα αυτή την τεχνική, αλλά μόλις μου ήρθε στο μυαλό ένα αντικέ έπιπλο που έχουμε και που δεν μου αρέσει καθόλου... Κάθε αντικείμενο αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία!!! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς... Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μπράβο , είναι σημαντική η φαντασία στην ζωή μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. με τη κολλα κολησες το αλουμινοχαρτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γειά σου κορίτσι!!! Αγαπημένη τεχνική με πολλές δυματότητες.Μου άρεσε πολύ η μεταμόρφωση που έκανες στο τραπεζάκι δεν κατάλαβα αν έβαλες πατίνα αλλά έγινε πολύ όμορφο!!!Είδα και το κασπώ που έφτιαξες υπέροχο!!!! Μπράβο σου για όλα και καλή συνέχεια!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καταπληκτική αλλαγή. Εχω και εγώ ενα από το ΙΚΕΑ και φαντάζομαι ότι αν το αλλάξω ίσως το συμπαθήσω καλύτερα. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μεγάλη και όμορφη αλλαγή.Τελείως διαφορετική η εμφάνισή του.
    Προβλέπω πολλές να ακολουθήσουμε το παράδειγμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να πω και εγώ ότι είναι πολύ πρωτότυπο και όμορφο. Λατρεύω τις φρέσκες ιδέες στην ανακύκλωση των αντικειμένων.Χαίρομαι που είμαι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπέροχη η μεταμόρφωση στο τραπεζάκι σου!!!Το αποτέλεσμα είναι τέλειο!!!Μπράβο!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Beautiful work!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Φοβερή, εξαιρετική μεταμόρφωση!!!! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πέρναγα τυχαία και ΚΌΛΛΗΣΑ!Έχεις κάνει εκπληκτική δουλειά!Συγχαρητήρια!Μοναδικό κομμάτι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. συγνωμηηηηηηηηηη.........τι του κανες καλε?......πως γινεται ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.........μηπως λες το πως στην αλλη αναρτηση παω να δω ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κοριτσια καλησπερα και απο μενα.Την τεχνικη με αλουμινοχζρτο την ανακαλυψα μολισ σημερα...για ολα υπαρχει η πρωτη φορα δεν λενε?Απλα αφωνη....Ερωτηση τωρα....τσαλακωνω τα κομματια και τα κολλαω στην επιφανεια...σωστα?Με τι κόλλα?απλη ντεκουπαζ η θελει ειδικη?Αυτα τα νερα που κανει η επιφανεια που βλεπω εχουν γινει με χρωματα η απλα τα κανει το αλουμινοχαρτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς ήρθες,καλή μου!!!!Ναι,απλά τσαλακώνεις το αλουμινόχαρτο,το ανοίγεις προσεκτικά να μη σχιστεί και το κολλάς με ατλακόλ. Τα νερά που λες είναι οι ζαρωματιές του τσαλακωμένου αλουμινόχαρτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλως σας βρηκα...Σευχαριστω παρα πολυ για τισ πληροφοριες σου..κατι ακομα...αν εχω ενα κομματι αλουμινοχαρτου και μου τελειωσει,τι κανω?το επομενο πωσ το βαζω?οπωσ π.χ. το ριζοχαρτο?κολλα βαζω και την επιφανεια πριν βαλω το αλουμινοχαρτο?δλδ κολλα στο τραπεζι,αλλουμινοχαρτο κ παλι κολλα?
    Συγνωμη αν γινομαι κουρατσικη...πρωτη φορα την βλεπω την τεχνικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ενταξει τι να πω για ενα ακομα τελειο εργο φοβερο το τραπεζακι σου θα κανω εν καιρο και εγω μια προσπαθεια !!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή