Translate

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Πρώτες απόπειρες Decoupage

Μέρες τώρα, από τότε που άρχισα τα μαθήματα προσπαθώ να κολλήσω τη χαρτοπετσέτα χωρίς να κάνει ζάρες ,κι ομολογώ ότι ακόμα δεν τα κατάφερα  Μου φαίνεται τελικά το πιο δύσκολο υλικό.Όσο κι αν προσπαθήσω κάποια ζάρα θα μου ξεφύγει,κι όταν πάω να τη διορθώσω,το μόνο που καταφέρνω είναι να τη σχίσω.Έπεσα με τα μούτρα στο διάβασμα.Διάβασα όλα τα σχετικά tutorial και τελικά ανάκαλυψα τη λύση εδώ.Η Χαρά τα καταφέρνει μια χαρά με τη βενζινόκολλα. Και η αλήθεια είναι ότι τα κατάφερα μια χαρά κι εγώ,μ'ένα γυάλινο βαζάκι πάνω στο οποίο κόλλησα μια ολόκληρη χαρτοπετσέτα,χωρίς παρακαλώ καμία ζάρα.(Φωτό παρακάτω)Τι γίνεται όμως ,όταν θέλεις να κάνεις  ντεκουπάζ και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις  βενζινόκολλα;Όπως για παράδειγμα όταν θέλεις να κάνεις ντεκουπαζ σε αυγό από φελιζόλ ή σε λαμπάδα:


Εδώ βλέπετε μια προσπάθεια με το αγαπημένο μου θέμα,τα τριαντάφυλλα.Ο φωτογραφικός φακός μεγεθύνει κάθε ατέλεια και οι ζάρες που σας έλεγα,διακρίνονται.


Και επειδή ακόμα δεν έχω μάθει τις φωτοσκιάσεις,το μοτίβο δεν έχει ενσωματωθεί φυσικά και διακρίνεται.



Εδώ για να το ενσωματώσω χρησιμοποίησα πάστα ,καφέ πατίνα,δακτυλοπατίνα και προσπάθησα να κάνω και κρακελέ,που μάλλον το ψιλοπέτυχα.
Τι λέτε κι εσείς οι έμπειρες;









Στις λαμπάδες 



και στο αυγό δε χρησιμοποίησα 


βενζινόκολλα,επειδή φοβήθηκα ότι θα τα καταστρέψω και οι ατέλειες φαίνονται.

Δείτε όμως το γυάλινο βαζάκι,που σας έλεγα.

Δεν υπάρχει καμία ζάρα,παρότι ντύθηκε ολόκληρο με χαρτοπετσέτα.


59 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η προσπάθειά σου,άλλωστε κάθε αρχή και δύσκολη!Ποτέ δε συμπάθησα και δεν τα κατάφερα με τις χαρτοπετσέτες,ενώ εσύ μια χαρά τις κόλλησες.
    Το βάζο με την πάστα το ξεχώρισα,γιατί μια αδυναμία στην τεχνική την έχω-το αποτέλεσμα βγήκε πολύ όμορφο!
    Καλή συνέχεια-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είμαι η ασχετοσύνη προσωποποιημένη, αλλά όλα όσα είδα μου άρεσαν πολύ!
    (Αν δεν έγραφες εσύ για ατέλειες, ούτε που θα τις πρόσεχα)...
    Σε φιλώ πολύ κ' σου εύχομαι τα αποτελέσματα από 'δω και πέρα, να είναι όπως τα φαντάζεσαι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα τα έχεις κάνει καταπληκτικά . Το βάζο το κοιταζα και το ξανακοίταζα έχεις δίκαιο δεν έχει καμία ατέλεια. Τα κεριά εγώ τα κάνω με κουτάλι που το ζεσταίνω στο καμινέτο δεν χρησιμοποιώ κόλα. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έντάξει, αν οι πρώτες δοκιμές είναι τόσο επιτυχημένες, φαντάζομαι τη συνέχεια! Οι δικές μου προσπάθειες είναι καθαρά ερασιτεχνικές, οι δικές σου τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μιά χαρά τα κατάφερες!!! Μου αρέσει η υφή του βάζου με την πάστα και το κρακελέ! Καλή συνέχεια, και θα δείς πως σε λίγο καιρό όλα θα είναι τέλεια!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως υπερβάλεις,καλό μου?έχεις κάνεις ΘΑΥΜΑΣΙΑ δουλειά κι όσο θα προχωράς ,τόσο πιο πολύ θα τελειοποιείς την τεχνική σου!!!Μην αγχώνεσαι.Η δημιουργία πρέπει να φέρνει ΜΟΝΟ χαρά!!!Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω μια χαρά τα πας...αν κάνει και καμιά ζάρα ..ε αρχάριες είμαστε..το σίδερο το δοκίμασες?
    διαβασα ότι πετυχαίνει με τις ζάρες...
    για τα κεριά και γω όπως το κυκλάμινο χρησιμοποιώ το κουτάλι...το αποτέλεσμα θαύμα!!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην απογοητεύεσαι.Για πρώτη απόπειρα με χαρτοπετσέτα τα πήγες πολύ καλά.
    Πράγματι η χαρτοπετσέτα είναι δύσκολη και να ξέρεις ότι θέλει βενζινόκολλα σπρέυ για να μπορείς να την ξεκολλάς και να την ξανακολλάς -όπου πρέπει- και το πρώτο χέρι βερνίκι να είναι πάντα σπρέυ.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kοριτσάκι μου, εγώ βέβαια δεν είμαι ειδική για να κρίνω τις λεπτομέρειες αλλά οτι είδα μου άρεσε πολύ. Σήμερα έφτιαξα και εγώ λαμπάδες με ντεκουπάζ χαρτοπετσέτας.
    καλό βράδυ και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι πρώτες απόπειρες πολύ επιτυχημένες. Μπράβο σου και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και πρώτη φορά έίναι πολύ ωραία! Καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το καθένα έχει την ομορφιά του!
    εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει το πολύ τέλειο πως θα φανεί ότι είναι χειροποίητο και μοναδικό?
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για πρώτη φορά είναι πολύ καλές οι προσπάθειές σου, εξάλλου πρέπει να χαλάσεις και μερικά για να μάθεις!!! Για να κάνεις decoupage σε αυγό από φελιζόλ θα σου έλεγα να το περάσεις πρώτα με στόκο στοκαρίσματος, να το αφήσεις να στεγνώσει, να το γυαλοχαρτάρεις με ψιλό γυαλόχαρτο και το αποτέλεσμα θα είναι να γίνει το αυγό σαν πορσελάνη... μετά κάνε decoupage με χαρτοπετσέτα αλλά να την βάζεις κομματάκι κομματάκι, ολόκληρη χαρτοπετσέτα δεν μπορεί να στρώσει σε κήλη επιφάνεια όπως του αυγού!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου... πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που μπαίνω σφήνα, αλλά είναι πολύ χρήσιμες οι οδηγίες σου, καλή μου.Αυτό με τον στόκο στο φελιζόλ δεν το ήξερα, θα το δοκιμάσω.Ευχαριστώ & φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια στόκο σπατουλαρίσματος ήθελα να πω!!!!

      Διαγραφή
    3. Να κάνω κι εγώ μια μικρή σφήνα!! Ακρυλικό στόκο μάλλον εννοεί η Βίκυ!
      Οσο για την δύσκολη επιφάνεια του αυγού, σιγά σιγά θα εξοικιωθείς και θα καταφέρεις να βάζεις ακόμη και ολόκληρη (!) τη μισή χαρτοπετσέτα κάνοντάς της μικρές "κοψιές" σε σημεία που δεν επηρεάζεται το μοτίβο , για να πάει η μια μεριά πάνω στην άλλη και να στρώσει όσο το δυνατόν καλύτερα! Το ίδιο και με το ριζόχαρτο αλλά και με το χαρτί εαν είναι μεγάλο το μοτίβο!

      Διαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ για τις οδηγίεςΒίκυ!!!Θα το προσπαθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τριανταφυλλένια μου η Βίκυ όντως είναι και δασκάλα του είδους , εγώ τα βλέπω μου αρέσουν γιά να παρηγορούμαι , έχω ξεκινήσει για πρώτη φορά κάτι με χαρτοπετσέτα , το βλέπω και το φοβάμαι , που να το παρουσιάσω λέω .
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή αρχή !! και σιγά σιγά με υπομονή και επιμονή θα κάνεις θαύματα!! Η δουλειά που έκανες είναι πολύ καλή ,όσο για τις ζάρες πολλές φορές φταίει και η ποιότητα της χαρτοπετσέτας Εάν γίνουν ζάρες στην επιφάνεια που δουλεύεις μην επιμένεις πολύ άσε να στεγνώσει καλά η κόλλα και κατόπιν άπλωσε επάνω της ένα κομμάτι αντικολλητικού χαρτιού (αυτό που στρώνουμε στα ταψιά)και σιδέρωσέ την με μέτρια θερμοκρασία χωρίς ατμό.Αν κολλήσει αφησέ το να κρυώσει. Οι ζάρες εξαφανίζονται και η επιφάνεια γίνεται λεία!!!Ολε οι δασκαλες μαζευτήκαμε εδώ για να *φωτίσουμε* χα χα!Καλή επιτυχία φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τριανταφυλλένια μου είναι πολύ ωραία, μπράβο!
    Ούτε που πρόσεξα τις ατέλειες που λες, μάλλον εσύ που ξέρεις τις βλέπεις!

    Καλή συνέχεια, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Ροζούλα. Η χαρτοπετσέτα είναι πιστεύω πολύ δύσκολο υλικό. κάνει ζάρες και σκίζεται εύκολα. Δεν τη δούλευα καθόλου γιαυτο το λόγο και προτιμούσα ριζόχαρτο. Στα πασχαλινά όμως που δεν υπάρχουν πολλά ριζόχαρτα αναγκαστηκα να χρησιμοποιήσω χαρτοπετσέτα. και έχουμε και λέμε... επειδή έπαθα και έμαθα..
    κόλπο Νο 1 Προσοχή στο πινέλο. Χρησιμοποιούμε πολύ μαλακό πινέλο... τα σκληρά πινέλα σκίζουν.
    κόλπο Νο 2 προσοχή στην ποσότητα κόλλας. Δεν πρέπει να βάλουμε πολύ κόλλα γιατί πάλι σκίζει έυκολα.
    κόλπο Νο 3 την χαρτοπετσετα δεν την κόβουμε με ψαλίδι αλλά με τα χέρια για να ενσωματώνεται καλύτερα με τις φωτοσκιάσεις.
    κόλπο Νο 4 Υπάρχει μια ειδική κόλλα ντεκουπάζ που ΔΕΝ κάνει ζάρες η χαρτοπετσέτα. Λέγεται κόλλα ντεκουπαζ για σοσπέσο. (μας την έδειξαν σε κάτι σεμινάρια που παρακολουθώ).
    κόλπο Νο 5 Και αν ακόμα κάνει καμιά μικρή ζάρα δεν πειράζει... χειροποιητο είναι άλλωστε... δεν ήμαστε μηχανές να κάνουμε άψογη δουλειά. Συμβιβάστηκα με τις μικρές ζάρες και στο τέλος τις αγάπησα.
    Πάντως για πρώτη προσπάθεια έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά!!! Μου άρεσαν όλα.
    Φιλιά και συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ροζάκι, καμαρώνω τις δημιουργίες σου.Πίστεψέ με η πρώτη δική μου φορά ήταν δραματική εμπειρία! Θα δεις οτι θα έχεις θαυμαστή εξέλιξη, γιατί και την θέληση έχεις,αλλά πολύ περισσότερο την αισθητική ν απογειώσεις ο,τι κάνεις και για μένα αυτό μετράει απείρως περισσότερο της όποιας τεχνικής.
    Στα κεριά μη χρησιμοποιείς κόλλα,δεν το έχουν ανάγκη, μένα κουταλάκι ζεσταμένο σε ρεσώ, με τη μύτη του ηλεκτρικού σίδερου ή μες οτ σεσουάρ των μαλλιών,μια χαρά κάνεις ντεκουπάζ.
    Αυτά μικρή μου αγαπημένη και θα εξακολουθώ να περιμένω με αγωνία την ενημέρωση οτι έφτασε...
    Μέχρι τότε σε φιλώ γλυκά (ίσως γύρω στις 5 Ιουλίου τα πούμε κι απο κοντά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης δεν ξέρω αν σου έχω πει οτι οι κόλλες του ΠΛΑΙΣΙΟΥ είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ και ναι, συμφωνώ με τις προλαλήσασες (που διάβασα εκ των υστέρων τα σχόλια),οτι ακόμα και οι ζάρες εξομαλύνονται με το πέρασμα του σίδερου χωρίς ατμό κάτω απο αντικολλητικό χαρτί.
      Μην πτοείσαι τα πας θαυμάσια (άλλωστε κι εγω συνεχώς μαθαίνω κι εξελισσόμαι) κι ο,τι θέλεις είμαστε όλες στη διάθεσή σου
      Φιλιά και πάλι

      Διαγραφή
    2. Χαρά μου,σ'ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές σου! Αν μάθω τελικά την τέχνη του Decoupage,θα τα οφείλω αποκλειστικά σ'εσάς,τις αξεπέραστες δασκάλες ,που απλόχερα μοιράζεστε μαζί μας τις γνώσεις σας.Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω κι από κοντά!!
      Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Kαλημέρα Τριανταφυλλένια μου!!Είναι πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!Τό δέ βάζο μέ τούς ηλίανθους έγινε φανταστικό!Μέ τήν βενζινόκολλα όλες έχουμε σωθεί από τίς ζάρες!!Από ότι διάβασα στά σχόλια,όλες οι συμβουλές τών κοριτσιών είναι πολύ κατατοπιστικές!!Τό έχης!!!Καλή συνέχεια!!!Καλό Πάσχα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα γλυκια μου!!!
    Εγω δεν εχω και πολλη εμπειρια στο ντεκουπαζ και συνηθως ολο και καποια ζαρα θα μου ξεφυγει ...Μα οσα μας εδειξες δειχνουν παρα πολυ ομορφα! Ειναι τα θεματα (τριανταφυλλα και ηλιοτροπια) απο τα αγαπημενα μου και τα παραβλεπω ολα!
    τα κοτοπουλακια ειναι τελεια!!! μα και στα υπολοιπα δεν φαινονται ζαρες γιατι ειναι απο μονο του το σχεδιο λιγο "μπερδευτικο"! ;ο)
    Εσυ ποτ αεφτιαξες τα ξερεις1 Εμεις απολαμβανουμε το αποτελεσμα και ειναι οκ!!!
    φιλια και καλο Πασχα ευχομαι!!!!

    Vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι,που σου άρεσαν τα θέματα!!!!!
      Καλό Πάσχα κι από μένα!!

      Διαγραφή
  22. Εμένα προσωπικά μου φαίνονται πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου...
    Και για να είναι και η πρώτες απόπειρες είναι πραγματικά υπέροχες..
    Για τις σκιάσεις λίγες δοκιμές ακόμη να νιώθει πιο άνετα το χέρι σου
    και θα δείς πως και αυτές θα σου βγούν τέλειες..
    Αξίζεις ένα μεγάλο μπράβο.. Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια!,Marcia!!Με τις σκιάσεις,δεν το τολμώ ακόμα!Με φοβίζει η αποτυχία!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. Τριανταφυλλάκι μου, τα πήγες περίφημα!!! Και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν η πρώτη φορά!!! Φαντάζομαι μελλοντικά τι θαύματα θα κάνεις!!!
    Και, όσο για τις ατέλειες που λες, νομίζω ότι ως δημιουργοί, πάντα θα τις βλέπουμε στα δικά μας έργα... Αυτό μας βοηθά να βελτιωνόμαστε!!!
    Φιλάκια πολλά!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ,ναι Φωτεινή!!!!Έχεις δίκιο!!Μόνο τις ατέλειες βλέπουμε!!!!!

      Διαγραφή
  24. Απίθανες οι decoupage δημιουργίες σου!! Ροζούλα, τα έφτιαξες όλα πολύ πολύ όμορφα! Καλή συνεχεια να'χεις!
    Και ό,τι θέλεις , θα βάλουμε όλες τις γνώσεις μας !! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ,Πέπη!!Θα χρειαστώ τις πολύτιμες συμβουλές σας!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραία έγιναν! Σιγά σιγά θα τελειοποιείς την τεχνική σου.

    Εγώ τι κάνω (άσχετη είμαι, αλλά δοκίμασέ το, μπορεί να σε βοηθήσει): Κόβω τη χαρτοπετσέτα ακριβώς στο όριο του μοτίβου με καλό ψαλίδι, έτσι δεν είναι απαραίτητο πάντα να καλύψω με φωτοσκιάσεις - μόνο αν το θέλω. Βρέχω ένα σφουγγαράκι μικρό και το στραγγίζω καλά. Βάζω επάνω την κόλλα (colla vinilica, λευκή) και ταμπονάρω απευθείας το μοτίβο στην επιφάνεια, χωρίς να έχω βάλει άλλη κόλλα εκεί, από το μέσον προς τις άκρες. Μέχρι στιγμής, με έχει βοηθήσει πολύ αυτό με τις ζάρες. (Το πινέλο, καλώς ή κακώς, έχω διαπιστώσει πως "σέρνεται" επάνω στη χαρτοπετσέτα, γι' αυτό γίνονται και οι ζάρες). Αυτό με το σφουγγαράκι που σου προτείνω, είναι υπόθεση 2 λεπτών... και αποτυχαίνει σπάνια. Αν θέλεις, έλα σε εμένα να δεις το ρολόι που έφτιαξα, έγινε έτσι όπως σου λέω. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω,Έλλη!!!!Σ'ευχαριστώ,που το μοιράζεσαι μαζί μου!!Το ρολογάκι το έχω δει,ήδη.Δε θυμάμαι αν είχα αφήσει σχόλιο.Πάνως είναι καταπληκτικό!!!!!!
      Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  26. εγω εχω αγνοια ολων αυτων των τεχνικων αλλα το αποτελεσμα μ'αρεσει πολυ!συνεχισε την καλη δουλεια που κανεις, ειναι ολα φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξελισεσαι σε μεγαλο ταλεντο!!!!
    καλο πασχα να εχεις!!!!
    Σε φιλωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχεις κάνει μια πολύ όμορφη δουλειά!!! Είναι εντυπωσιακά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρώτη απόπειρα κι όμως βγήκαν υπέροχα! Να είσαι καλά φίλη μου. Καλό Πάσχα σου εύχομαι. Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν γνωρίζω από τις τεχνικές κι αυτά, εδώ μέσα στα μπλογκς είδα και άκουσα πρώτη φορά το ντεκουπάζ... Είναι όμως όμορφα αυτά που έφτιαξες.. Καλησπέρα και Καλή Μεγάλη Εβδομάδα..Καλό Πάσχα
    υγ-χαθήκαμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα σε όλα, ιδίως στο βάζο με τα παπάκια!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. The decoupage is beautiful. I especially love the one with the roses. You did a wonderful job on these.

    I hope you are enjoying the spring days so far.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή σου μέρα... εμένα μου φάνηκαν όλα τόσο όμορφα!!!!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!
    -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νομίζω τα πήγες εξαιρετικά καλά!!!! Μπράβο και καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!! Να περάσετε τέλεια και να έχετε ένα όμορφο Πάσχα και μια καλύτερη Ανάσταση!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ροζάκι μου!!!
    Με Αναστάσιμη διάθεση σου εύχομαι να βιώνεις Αγάπη και νάχεις πάντα Υγεία!!!
    Φιλιά πολλά και στους δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ¸.•°✿✿⊱彡

    Belos trabalhos!
    Ótima semana!
    Beijinhos.
    Brasil.°✿⊱彡
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. xristos anesth xrwnia polla telia h prwspauia mai thn benzinokola kaue arxh kai dyskoli kai egw to plebw mai to ntekoypaz xrishmes h plirwfories soy filakia kali sinexia sai oth kanhs......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εξαιρετικη η δουλεια σου! Μακαρι να μπορουσα και γω. Θα το επιχειρησω καποια στιγμη...το ποτε δε ξερω! Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανοιξιάτικες Δημιουργίες : ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΑΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Προσπάθησα να περάσω βερνίκι σε βάζο όπου είχα κάνει decoupage ριζόχαρτο και τα κενά τα είχα βάψει με ακρυλικό ταμπονάροντας το με σφουγγάρι.Μόλις όμως πέρασα το βερνίκι χάλασε το ακρυλικό.Τι έκαν λάθος?
    Ευχαριστώ
    Αρίστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ρόζα μου...Χρονια πολλα...μια χαρα τα καταφερες για πρωτη αποπειρα... εγω να δεις πόσες εκενα και αποτυχανε...εβαζα ατλακολ.. αλλά βλεπω οτι εσύ το κανεις διαφορετικα... οταν αποφασίσω να ξανα σχολιθώ με το αθλημα... γιατί για μενα άθλημα ειναι..χι.χιχ. θελει πολύ προπόνιση...χιχ.χι.. με ριζόζρτο δοκιμασε είναι ακομη πιο ευκολο αλλα δεν ξερω που το πουλανε...τελικα το ντεκουπαζ.. ειναι πολύ ομορφη τεχνικη.. για όποιον το μαθει.... ειναι το αποθυμενο μου... εσύ συνεχισε πολύ ομοφφα τα εφτιαξες για πρωτη φορα ... αν εχεις την θέληση θα τα καταφερεις...σε φιλώ και στο ευχωμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΚΙ ΕΓΩ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ DECOUPAGE ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑ ΑΠΕΤΥΧΑ. ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΩ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ . ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπομονή! Οι τεχνικές δεν αξίζουν χωρίς την έμπνευση και το μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μιά χαρά τα κατάφερες όλα είναι τέλεια!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα! Να πω οτι βλέπω ζάρες θα πω ψέματα. Εμένα μου φαίνονται όλα μια χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή